Известие

Collapse
No announcement yet.

чип ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • чип ?

    156-ца 2.4 JTD 136 кс, къде ще е най добре да се чипоса колата, търся макс агресивно.
    ps. не ми се излиза от софия за тия работи

  • #2
    SprintAuto щом искаш в София

    Comment


    • #3
      Преди да я чипнеш максимално агресивно (вероятно около 180-190 коня, щото при повече от 190 коня буталата ще излязат да видят кой кара) свали турбината да направят една ревизия (проверка на аксиални и радиални луфтове, проверка и почистване на геометрия, актуатор). Следва диагностика на МАП-сензора, подмяна на турбо-пътищата с алуминиеви тръби, силиконови колена и Т-скоби. После трябва да се затапи ЕГР-клапана. След това трябва да се смени стоковият интеркулър с челен такъв, който е с по-голяма площ, иначе ако оставиш стоковия кулър няма да бъде агресивно. Ако съединителят не е сменян скоро има вероятност 50-ина коня отгоре да му дойдат множко и да предаде Богу дух, така че предвиди и около 500-600 лв. за усилен съединител, който ще е в състояние да управлява чудовищният въртящ момент .

      П.С. Да си агресивно чипосан е необходимо да развържеш кесето и да разкешиш малко пара.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
        Преди да я чипнеш максимално агресивно (вероятно около 180-190 коня, щото при повече от 190 коня буталата ще излязат да видят кой кара) свали турбината да направят една ревизия (проверка на аксиални и радиални луфтове, проверка и почистване на геометрия, актуатор). Следва диагностика на МАП-сензора, подмяна на турбо-пътищата с алуминиеви тръби, силиконови колена и Т-скоби. После трябва да се затапи ЕГР-клапана. След това трябва да се смени стоковият интеркулър с челен такъв, който е с по-голяма площ, иначе ако оставиш стоковия кулър няма да бъде агресивно. Ако съединителят не е сменян скоро има вероятност 50-ина коня отгоре да му дойдат множко и да предаде Богу дух, така че предвиди и около 500-600 лв. за усилен съединител, който ще е в състояние да управлява чудовищният въртящ момент .

        П.С. Да си агресивно чипосан е необходимо да развържеш кесето и да разкешиш малко пара.
        Току що индиректно му каза да задели още два пъти по толкова за колкото е взел колата )))). И то без да му споменеш разходите за гуми и спирачки
        Last edited by Alexanderbb; d.m.y г., 16:29.
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #5
          170-190 коня спокойно става само с чеп. С тия горе-изброените интервенции трябва да е съвсем друга целта.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
            170-190 коня спокойно става само с чеп. С тия горе-изброените интервенции трябва да е съвсем друга целта.
            Проверка на турбото и МАП-а - задължително! Както и затапване на ЕГР-а! А съединителят може да те изненада неприятно, когато си на път. Турбо пътищата е препоръчително да са от алумин. Все пак всеки сам си решава...
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #7
              190 коня само с чЕп за тоз матор е доста оптимистично желание
              Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
                170-190 коня спокойно става само с чеп. С тия горе-изброените интервенции трябва да е съвсем друга целта.
                За кола на 18 години с ЧЕП ще стигнеш 190 коня ама предполагам че собственика иска да я кара повече от 500 - 600 км. Знам един юнак, който сложи турбо на атмосферен бензин (само турбо без нищо друго да пипне) и беше най-бързият и щастлив в следващите 3 седмици. После показваше бутала с дупки в тях.
                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                Peugeot 508 RXH 02.2013

                Comment

                Working...
                X